Friday 23 September 2011

RAHSIA BESAR!!! Najib kemaruk nak tawan Selangor


Rahsia besar Najib kini terlondeh dan terdedah!

Patutlah Najib terliur sampai ke sudah nak rampas Selangor dari Pakatan Rakyat.

Rupa-rupanya ada udang di sebalik megi!

Dengan kedudukan kewangan kerajaan negeri yang sangat kukuh, wang TUNAI berjumlah RM1.1 bilion berada dalam simpanan, jelas tidak syak lagi Najib akan sanggup menggunakan apa saja taktik dan tipu helah bagi memastikan Selangor kembali ke pangkuan Umno-APCO.

Jika nilai sebesar itu diterjemahkan dalam bentuk syarikat, pasti mana-mana bank berebut-rebut mahu menghulur pinjaman kerana yakin dengan prestasi kewangan dan amanah dalam menguruskan perbelanjaan di samping mengamalkan etika jimat cermat walaupun mempunyai dana yang besar.

Tetapi malangnya, Najib tidak kira semua itu, pada hemat berpaksikan syaitannya, siapa pun yang akan menjadi Menteri Besar tidak penting asalkan wang rakyat RM1.1 bilion tersebut menjadi miliknya dan Rosmah Mansor.

Ketua Audit Negara sekarang, Ambrin Buang pasti tidak terkejut dengan pengumuman Khalid Ibrahim selaku Menteri Besar kerana atas nasihat dan tunjuk ajar Penasihat Kewangan Negeri yang juga Ketua Pembangkang Anwar Ibrahimlah Selangor kini berada pada kedudukannya sekarang.

Jelas sekali matlamat Najib hanyalah berpaksikan nafsu syatian semata-mata dan bukannya mahu membela nasib rakyat seperti mana yang kerap dimainkan pemimpin Umno-APCO hinggalah letusan tsunami Mac 2008 membadai melenyapkan keangkuhan parti yang semakin reput dari dalam itu.

Dan diharapkan agar lebih 280 ribu pengundi hantu yang diimport dari Indonesia akan bertukar hatinya dengan izin Allah SWT memangkah Pakatan Rakyat apabila tiba masanya nanti, amin...

No comments:

Post a Comment